Kisah Seram Di Johor

Menurut sumber kisah lif berhantu ini berlaku di Menara Sultan Abdul Aziz Shah UiTM Shah Alam berdekatan autoteller BCB bank. Saya mempunyai 1 kisah misteri semasa saya masih bertugas di salah satu kilang di Johor pada tahun 2013.


Kisah Seram Di Sebalik Hsa Dan Saya Orang Johor Facebook

Seram Di Johor Bahru.

. Ada seorang kawan ni seorang salesman kereta bercinta dgn seorang anak jutawan di Area Bukit Antarabangsa. Kisah Seram dan Sedih Seorang Kekasih. Ianya juga di kenali sebagai Wanita Setan.

Seram paranormal mistik kisahseram malamseram Cerita Ain kali ini membawa kisah pengalaman beliau semasa percutian di Indonesia For business inquiries please email to. 58 thoughts on 5 Tempat Paling BerHANTU Di JOHOR Yg RAMAI Tak. Mumtaz August 21 2015 at 1211 AM.

Ianya terletak di sebelah jalan Lido - Danga. Zarin pasti beliau dan rakan-rakannya sudah masak benar dengan cerita seram mahmodiah yg terletak berdekatan Hospital. X tau plak kat situ ada kisah seram mcm highway karak.

Hampir 2 jam dia melihat persembahan. Saya tidak ingat bilakah waktu tersebut. Walaupun suka mendengarnya saya tetap tak berani dengar pada waktu malam.

Time tu tahun 1996 aku darjah 2. Sudah banyak kali saya mendaki gunung tsebut sbelum ni dan hampir mnjadi rutin mingguan saya utk mendakinya. Kredit utk blogger military of malaysia pasal abg shahpaskal lah aku cari info mengenai kisah ini.

Peristiwa ini terjadi pada tahun 1994 semasa saya berumur tujuh belas tahun selepas menduduki SPM. Pada tahun 1980-an lagi best pelancong Kuala Lumpur yang datang ke Johor Bahru tertarik dengan kemeriahan persembahan kuda kepang di pentas dataran tersebut. Pada malam itu di rumah kami kak long terlihat satu lembaga berambut panjang dan berbaju putih sedang memerhatikan kami yang sedang.

Pada tahun 1980-an lagi best pelancong Kuala Lumpur yang datang ke Johor Bahru tertarik dengan kemeriahan persembahan kuda kepang di pentas dataran tersebut. Terowong Lama British di Tambak Johor. Ni nak kongsi kisah seram disebalik perkuburan Mahmodiah pula kalau orang johor rasanya ada yg sudah tahu kisah-kisah seram disini lagi-lagi pemandu teksi seperti En.

Walaupun cerita ini sudah. Waktu malam hingga ke subuh di katakan hantu itu beroperasi mencari mangsa. Kisah terowong ini terdapat dalam antara 95 fail mengenai kumpulan rekod-rekod dan panduan kepada bahan-bahan mengenai Tambak JohorAntara dokumen itu menyatakan bahawa terowong yang dibina di bawah.

Perkongsian ini adalah daripada Himpunan Cerita2 Seram. Setibanya di Johor Bahru sekitar jam 12 malam kami bermalam di situ. Banyak2 kisah mistik aku rasa ini lah yang paling menyeramkan banyak kisah yang berlaku di kawasan ini.

Maka terjadilah tempat2 jin melepak. NI PENGALAMAN AKU KAT MERSINGSEMUA TENTANG STESEN MINYAK DIAMASUK KALI INI DAH 2 KALI AKU TERKENA. Tidak lupa juga kawasan berhampirannya iaitu Dataran Bandaraya Johor Bahru yang pernah di gemparkan dgn kisah Hantu Lilin pada tahun 1990-an.

Assalamualaikum KC Saya Nora dari Kulai Johor ingin berkongsi kisah seram semasa saya bekerja sementara menunggu keputusan SPM. CERITA SERAM DI JOHOR by Ben Ashaari - Februari 12 2010. Dengar cerita kisah ni banyak berlaku semenjak UiTM siap dibina hinggalah sekarang.

Ketika itu kami sekeluarga asyik menonton TV. Okay jom kita mulakan. Hantu tu di katakan menaiki kereta Kancil berwarna merah.

Kisah ini berlaku kat Ampang. Misteri Banglo Hilang Di Taman Rinting Mungkin ada di antara kita masih tidak mengetahui tentang sebuah kisah seram yang berlaku di sekitar Masai JohorMaka kali ini kisahbestmy mahu mengajak anda mendengar sebuah cerita berkisar tetang misteri kehilangan rumah banglo yang pernah mengemparkan suatu ketika dahulu. Saya ialah peminat setia KC dari Misteri Jam 12 hingga Malam Seram.

Jangan di sangka rumah kosong yg di biarkan lama je. Setibanya di Johor Bahru sekitar jam 12 malam kami bermalam di situ. Kisah Seram di pasaraya KIPMART Masai Johor.

Suka sngt dngn cara mnympaian cerita admin btw saya org johor bgi saya paling seram paradigm mall cuz rumah saya dekat dngn mall tersebut cerita pngalam yg sy nk cerita ni bukan dialami oleh saya tetapi kawan dia pernah pegi mall tu smpai malam dalam pukul 9 mcm tu bru. Dah nak masuk waktu maghrib je semua budak2 tak kira la lelaki atau pmpn akan masuk ke rumah coz takut kena culik ngan hantu tu. Ketika itu kami sekeluarga asyik menonton TV.

KISAH SERAM - GENGBLOGGERCOM. Untuk gambaran KC kilang ni mempunyai 3 Blok. Bahan-bahan yang digunakan dalam video di atas bukanlah hak milik The Segment seperti video orang lain atau gambar.

Saya slalu mndaki samada pd waktu pagi atau petang. Saya ingin bkongsi pengalaman saya di Gunung Lambak Johor. Pada malam itu di rumah kami kak long terlihat satu lembaga berambut panjang dan berbaju putih sedang memerhatikan kami yang sedang.

Kipmart Masai di sinilah dulu terdapat sebuah surau lama yg di katakan berpenghuni Tahukah korg bahawa setiap surau berpenghuni. TIME AKU BUJANG TU AKU ON DAY DARI TERENGGANU KE JOHOR BHARUMALAM TU AKU MEMANG MENGANTUK HABIS. Tidak lupa juga kawasan berhampirannya iaitu Dataran Bandaraya Johor Bahru yang pernah di gemparkan dgn kisah Hantu Lilin pada tahun 1990-an.

Kisah Seram Di Sebalik Mahmoodiah. Satu malam mereka bercadang utk melarikan diri. Kisah seram dan berpuaka bermula pada suatu malam.

TIME AKU BUJANG DAN YANG TERBARU TIME AKU DAH KAWIN. Hampir 2 jam dia melihat persembahan itu. Kisah Seram Mendaki di Gunung LambakJohor.

7 Himpunan kisah mistik di Johor Bahru KISAH 2 Lokasi Villa Nabila Bukit Serene berhampiran Strait View Hotel Ini adalah pintu masuk ke Banglo Kerabat atau lebih di kenali sebagai Cristine Palace. Saya tidak ingat bilakah waktu tersebut. Home Johor Pengalaman Seram di Lebuhraya Pagoh Pengalaman Seram di Lebuhraya Pagoh Sunah Sakura 8202015 115800 AM.

Saya bekerja sementara sebagai pegawai pengendali perhubungan di salah sebuah hotel di kawasan Senai Johor. Semuanya bermula apabila keluarga terbabit dikatakan mengunjungi pusat beli-belah terbengkalai terletak di tepi Jalan Johor Bahru-Air Hitam pada satu malam ketika mereka dalam perjalanan pulang menghadiri majlis kenduri kahwin saudara di Melaka. Kebiasaannya saya hanya dengar daripada Youtube.

Tidak lupa juga kawasan berhampirannya iaitu Dataran Bandaraya Johor Bahru yang pernah di gemparkan dgn kisah Hantu Lilin pada tahun 1990-an. Ditolak kerana dia ni seorang salesman kereta sahaja. Cerita 7 Mahmoodiah.

Kisah seram dan berpuaka bermula pada suatu malam. Apatah lagi jika surau tersebut dah lama tak di gunakan. Pengalaman pembaca fs ketika menginap di sebuah homestay di johor.


Kisah Seram Paradigm Mall Johor Yang Ramai Tak Tahu Kisah Seram 1 Youtube


Suara Misteri Nyanyi Berduet Ketika Lalu Selekoh Kubur Dua Sahabat Terus Balik Rumah Tak Jadi Makan Tongkeng Ayam Mistik Mstar


Himpunan Cerita Seram Cerita Misteri Seram Kemayan City Johor Bahru Kisah Kali Ini Adalah Di Kawasan Johor Bharu Orang Johor Bharu Terutama Yang Di Sebelah Tampoi Skudai Kulai Dan Sebagainya


Rumah Berpuaka Di Muar Johor Salam Viral Media Johor Facebook


Rumah Jadi Seram Selepas 3 Bulan Bergembira Di Kampung Ada Pula Yang Menumpang Saya Nampak Dia Tersenyum Je Kat Hujung Tu Viral Mstar


Persatuan Bangsa Johor Ingat Lagikah Anda Dengan Kisah Ini Hantu Lilin Dataran Bandaraya Johor Bahru Sekitar Tahun 1995 Johor Bahru Di Gemparkan Dengan Kemunculan Hantu Lilin Di Dataran Bandaraya Johor Bahru Kisah


Jalan Paling Seram Di Johor Bahru Fj Seram 1 Youtube


Gerai Hantu Tarikan Baharu Pelancong Di Johor Bahru Mynewshub


5 Tempat Paling Berhantu Di Johor Yg Ramai Tak Tahu Youtube


Lokasi Seram Di Malaysia Yang Di Filemkan


Misteri Di Sebalik Banglo Yang Ghaib Sekelip Mata Di Johor Bahru Utusantv


12 Lokasi Misteri Dan Berhantu Yang Paling Seram Di Malaysia Iproperty Com My


Paranormal Malaysia 2020 Penunggu Hotel Rasa Sayang Johor Bharu Youtube


Rumah Berpuaka Di Muar Johor Fiksyen Shasha


Jatuh Ditolak Dari Bumbung Dan Kelibat Wanita Rambut Panjang Gangguan Di Banglo Hartawan Teh Mistik Mstar


12 Lokasi Misteri Dan Berhantu Yang Paling Seram Di Malaysia Iproperty Com My


Detik Cemas Dikacau Penunggu Villa Nabila Kosmo Digital


Gerai Hantu Tarikan Baharu Pelancong Di Johor Bahru Mynewshub


Hajat Nak Berehat Tapi Dapat Takut 7 Sekeluarga Penat Beraya Sukar Lelap Di Hotel Misteri Dalam Gambar Lain Realiti Menyeramkan Viral Mstar

Comments

Popular posts from this blog

ザクザク シュークリーム レシピ